Юзюк Ігор Юрійович
Народився 16.07.1962 р. в м. Печеніжин Коломийського р-ну Івано-Франківської області. Закінчив факультет КПР Львівського ВВПУ. Автор 19 п’єс та майже 30 статей з театрознавства, історії театру, надрукованих в журналах «Український театр», «Театральна бесіда», «Дніпро», інтернет-ресурсах. П’єси «Таїни сільського цвинтаря», «Вінні-Пух та його друзі», «Панна, що возить фортепіано на возі», «Дон Жуан з Коломиї» (за повістю Л. фон Захер-Мазоха), «Війна» поставлені театрами в м. Коломия, Львів, Дніпро, Заставна. Вистава театру «Дивосвіт» «Таїни сільського цвинтаря» стала лауреатом 17 Всеукраїнського театрального фестивалю в м. Очаків в номінаціях: «1 премія», «Краща чоловіча роль». Вистава FRANCO-ТЕАТРУ «Дон Жуан з Коломиї» перемогла в номінації «Краща вистава» на 3 театральному фестивалі «Комора». П’єса «Цілком таємно. Після ознайомлення знищити» увійшла в лонг-лист 8 Міжнародного бієнале «Вільний театр» (Білорусь, Великобританія) в номінації «П’єса на суспільно-політичну тему». П’єси «Portfolio або Квадрат відчаю” та «Мурашине коло» – лауреати фестивалю витончених мистецтв «Амплуа».
Контактні координати автора
-
телефон – 095 92 57 165, (03433) 3-82-06,
-
адреса поштова – 78200, вул. С. Палія, б.32, кв. 50, м. Коломия, Івано-Франківської області
-
адреса електронна - yuzyuk_igor@ukr.net
PORTFOLIO, АБО КВАДРАТ ВІДЧАЮ ©
Трагіфарс-мораліте
Чоловічих ролей - 11, жіночих – 9
Філософи стверджують: наш час характеризується соціально-культурною трансформацією. Майже одночасно виникли три явища, які на Заході визрівали десятиліттями й несинхронно: естетика постмодернізму, ідеологія суспільства споживання, дискурс гламуру. В результаті – суспільство з підірваною вірою в ідеальне і культура, в якій основним жанром стали жлоб-шоу та хроніки катастроф, а головним «діячами» - люди з смітників. Мірилом всього і всіх – гроші… Талант – гроші… Любов – гроші…. Ідеали – гроші… Гроші, гроші, гроші… Для художника Кудрі, який зрадив своєму таланту, вони стали каменем спотикання і скелею спокуси.
П’єса – лауреат 4 фестивалю витончених мистецтв «Амплуа».
Опублікована в журналі «Дніпро» (№ 10, 2016 р.)
«КАМІННИЙ ХРЕСТ. ПОВЕРНЕННЯ» ©
Студія в 3 діях
Чоловічих ролей - 8, жіночих – 6
Джон – праправнук Івана Дідуха – героя новели В. Стефаника «Камінний хрест», менеджер великої канадської компанії, приїжджає в Україну у службових справах. Відвідує село своїх предків. Як і 100 років тому, з села їдуть люди за кордон на заробітки. Замість працьовитих, талановитих людей залишаються ледарі, хворі, немічні. Як, наприклад, Василько: ледар, цинік, хуліган. Джон закохується в юну красуню – Христину. Але до дівчини небайдужий і Василь. В сутичці він важко ранить дівчину. Знавіснілий від скоєного, Василь валить хрест Івана Дідуха. Розкинувши в сторони руки, утворює «живий» хрест. Усвідомлюючи провину всіх Дідухів, Джон встановлює на горбі новий камінний хрест.
Готується постановка в народному театрі м. Кіцмань.
ЦІЛКОМ ТАЄМНО. ПІСЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗНИЩИТИ ©
драма в 2-х діях
Чоловічих ролей - 4
Гордій, Петюня і Лисяк – друзі, які 20 років тому, створили підпільну антирадянську групу і були арештовані КДБ. Лисяка - засудили, а Гордій і Петюня стали свідками у справі, давши потрібні свідчення. Лисяк проживає в США і має намір повернутися, щоб розібратися в цій історії. Друзі побоюються цього повернення. Але боїться і генерал СБУ Дубина, слідчий у тій справі. Щоб запобігти неприємностям, Дубина пускає в хід всі важелі впливу спецслужби. Чи існує правда в архівах спецслужб? Чи готове суспільство сприйняти цю правду? Чи готово воно жити з цією правдою?
П’єса увійшла в лонг-лист 8 Міжнародного бієнале «Вільний театр» (Білорусь, Великобританія) в номінації «П’єса на суспільно-політичну тему».
На інші мови не перекладалася.
Народна драма на 2 дії
Чоловічих ролей - 2, жіночих – 2
Андрій, позивний «Піаніст», боєць-доброволець УА, повертається до домівки після полону та поранення. Талановитий музикант вижив у ворожому полоні завдяки музиці – жорстокий командир бойовиків «Меломан» виявився її шанувальником. Але війна надломила Андрія. Він не вірить більше в прекрасне, зненавидів музику. Його віра тільки в силу зброї. Сестра Оксана, спільно з біженцем Сатановським, планують контрабанду товарів в зону АТО. Їх затримують при пересіченні лінії зіткнення. Андрій звинувачує сестру в зраді, а в Сатановському впізнає ненависного «Меломана». Оксана мусить зробити важкий вибір між любов’ю до брата та інтересами бізнесу. Щоб перемогти війну – герої мусять перемогти свій гріх.
П’єса поставлена в 2017 р. у Franco-театрі (м. Коломия).