ІННА ГОНЧАРОВА
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001174705132
Акторка, режисерка, драматургиня, письменниця, театральна і громадська діячка.
З 2011 р. очолює незалежний Театр «Маскам Рад».
З 2013 – голова Ради ГО «Спільнобачення» і координаторка проектів «Джойфест», куди входять Міжнародний театральний фестиваль «Джойфест» (з 2013), Фестиваль дитячих театрів «Джойфест-діти» (з 2015), Міжнародний фестиваль історичного кіно «Поза часом» (з 2014), Фестиваль української класичної музики «Смальта» (з 2015). У 2014-му очолила Благодійний фонд «Обрій» (допомога ВС України на сході України). З 2018 – член ради ГО «Спілка «Гільдія незалежних театрів України».
У 2019 засновує і координує проект Міжнародний театральний фестиваль монодрам Solo Plays Fest.
Член Незалежної медіа-профспілки України.
Авторка оповідань, повістей, романів, есе, статей, п’єс і інсценізацій
Поставила понад 15 вистав, зокрема «Ніч перед Різдвом» Гоголя (2012) (покази на міжнародних театральних фестивалях у Болгарії та Польщі), «Дні Турбіних» Булгакова (2016), «Маленький принц» Сент-Екзюпері (2016) (показ на МТФ у Болгарії, 2017), «Free Love», «Про шкоду тютюну» Чехова (2018) (участь у 3-х МТФ у Румунії та Албанії), «Пампушка» Мопассана, «Камінний гість» Пушкіна, а також експериментальні «синтетичні» вистави «Життя в ритмі танго. П’яццолла – нотний портрет» і «Рудий коханець. Вівальді – нотний портрет».
Зіграла Олену Попову у «Ведмеді» Чехова (реж. Ахмед Есмурзієв), Матільду в «Намисті» Мопассана (реж. Валерія Дємченко), Голубку в «Біля ковчегу о 8» Ульриха Хуба (реж. Алєся Ліфантій), Солоху й Імператрицю у «Ночі перед Різдвом» Гоголя, Баронесу фон Мюнхгаузен в «Той самий Мюнхгаузен" Горіна, Ганну Крушельницьку у "Сонце моє" (реж. Інна Гончарова), Примадонну у виставі "Гримерка" (реж. Марина Куценко, Петро Миронов), Консуелло у виставі "Льотчик і Троянда" (реж. Петро Миронов) та інші
Авторка документальних фільмів «Той самий Мюнхаузен» (про перебування реального барона Мюнхгаузена в Київській фортеці під час російсько-турецької кампанії, 2016) та «Легенди Київської фортеці. Вбивство Столипіна» (2018), ігрового к/м фільму «Чудний епізод» за оповіданням Винниченка. Участь як оператора у фільмі «Зима у вогні» Євгенія Афінеєвського. Продюсерка фільму "Свобода у вогні" Євгенія Афінєєвського. Авторка кіносценаріїв
Ексцентрична комедія/мелодрама
Чоловічих ролей - 1
Жіночих ролей - 1 (фактично - 5 різних жінок)
Герой п`єси Джакомо Казанова, як і легендарний Казанова, чіє ім`я давно стало загальним для всіх ловеласів, дон-жуанів і бабіїв, символом кохання, спокуси й зваблення, мешкає у Венеції, але не у 18 сторіччі, а в наші дні. Казанова приблизно 35 років. Він - актор у Театрі Гольдоні, а також співак. Казанова живе в звичайній квартирі звичайного корінного венеційця, де старожитності цілком нормально уживаються з гаджетами, і це виглядає гармонійно, а не еклектично.
За вікном старовинного будинку неподалік від площі Сан-Марко вирує традиційний всесвітньо відомий венеційський карнавал. Проте Казанова не до карнавалу. Кілька днів тому від нього пішла дружина Лаура. Він переживає через це, але ще не усвідомлює, наскільки глибоко. Адже він – Казанова, тому не має прив`язуватись до однієї жінки.
Протягом однієї карнавальної ночі в квартирі Казанова волею долі з`являються одна за одною прекрасні жінки. Всі вони дуже різні, мають різні професїї, характери, проте всі жінки своєю зовнішністю нагадують Казанова його дружину Лауру.
Коли до квартири Казанова потрапляє сантехниня Беатріче, щоб поремонтувати поламаний водопровідний кран, Казанова впевнений, що це його таким чином розігрує Лаура. Поступово він починає сумніватись, що Беатріче та його дружина Лаура, яка працює мистецтвознавцем – це одна й та ж особа.
Наступною жінкою, яка випадково потрапила до квартири Казанова, була дитячий психіатр Лукреція. Вона також дуже схожа на Лауру, проте Казанова вже відмовився від думки, що Лукреція може бути його дружиною Лаурою, яка переодягається, щоб познущатися над чоловіком, який її постійно зраджує.
Коли в квартирі Казанова з`являється кур`єр Джованна, яка приносить його піццу з піццерії сеьора Джоарджане, він остаточно усвідомлює, що ніхто його не розігрує, і всі проблеми у нього не зовні, а зсередини: він не може змиритися з тим, що від нього пішла дружина. Казанова відчуває себе дуже одиноким.
Намагаючись полагодити власноруч дверний дзвінок, він відрубає від електростуруму весь будинок. Завдяки цьому він знайомиться ще з однією жінкою, яка теж зовнішньо є дуже схожею на його дружину Лауру: з Джульєттою. Кілька годин вони розповідають один одному про своє життя та погляди, і поступово Казанова усвідомлює, що все своє життя в кожній жінці він шукав самого себе. І що всі ці «паззли» із різних жінок, які були в його житті протягом бурхливої молодості, уособлюються для нього лише в одній жінці, а саме в його дружині Лаурі. Саме тому йому так погано та одиноко без неї.
Стомлений Казанова засинає. Він прокинувся від того, що знов зламався кран, і з нього крапає вода. І Казанова бачить, що до нього повернулась Лаура. Він зізнається Лаурі, що завжди кохав і кохає тільки її і що навіть, якщо вона без нього може жити, то він без неї жити не може.
Кожен глядач сам для себе вирішує, чи наснились події цієї ночі Казанова, чи все це відбулось з ним насправді не уві сні.
Рудий коханець. Вівальді - нотний портрет ©
Музично-хеореографічна біографічна драма
Чоловічих ролей - 4, жіночих ролей - 2
Після стрімкого злету та визнання в молодому віці Вівальді помер у злиднях, його ім`я на довгі роки було фактично викреслено з історії світової музики. П`єса розповідає про нове відкриття Вівальді та його музики на початку 20-ст.
Дія п`єси відбувається в трьох вимірах: на початку 20-го сторіччя, коли в одному з італійських монастирів було знайдено рукописи Вівальді, у 18-му сторіччі – ескізно висвітлено основні етапи життя прославленого маестро, і в наші дні, коли весь світ захоплюється музикою Антоніо Вівальді.
Небайдужим італійцям вдалось запобігти розпорошенню колекції рукописів Вівальді по світу, тому рукописи Вівальді зберігаються саме в Італії, на батьківщині композитора. Про це також розповідається в п`єсі.
Вимір, коли дії відбуваються в 18-му сторіччі, знайомить глядачів із культурою Венеції того періоду: з її щорічними веселими карнавалами, розкішним вбранням і загалом життям знаті, з одного боку, з другого боку – із залежністю композиторів від примх моди, з рабським становищем митців, які мали можливості для праці тільки у випадку, якщо могли собі знайти та використовували вплив багатого покровителя. Таким покровителем для Вівальді стала Церква. І він був змушений із цим миритися. Події п`єси відбуваються в Італії, Нідерландах та Австрії. Саме в Австрії злиденно закінчились дні маестро на землі. Проте завдяки новому народженню Вівальді в 20-му ст. ми й сьогодні слухаємо його музику, яка вражає навіть найвибагливішого слухача своєю неперевершеною гармонійністю і сучасністю
Контрольний постріл ©
Комедійний детектив
Чоловічих ролей - 1, жіночих ролей - 2
Дві зовсім різні за своїм характером та сутністю жінки випадково (насправді, невипадково) знайомляться та з`ясовують, що були протягом тривалого часу коханками одного й того ж чоловіка - бізнесмена середньої руки, одруженого з відомою актрисою. Стосунки жінок розвиваються від природнього конфлікту до цілком дружніх. Під час спілкування кожна з них багато що з`ясовує для себе щодо себе, свого кохання та своїх прагнень в житті. П`єсу написано водночас українською та російською мовами, адже одна героїня - російськомовна, а друга - українськомовна, і герой розмовляє з кожною з них їх рідною мовою. Кожен з глядачів може впізнати в героях самих себе.
Льотчик і Троянда ©
Біографічна драма
Чоловічих ролей - 1, жіночих ролей - 1 (уособлення всіх жінок)
П`єсу присвячено особистому життю та творчій діяльності видатного французького письменника Антуана де Сент-Екзюпері - крізь призму його відносин з жінками. Сент-Екзюпері любив жінок, а жінки любили його. З багатьма з своїх жінок письменник підтримував стосунки протягом всього життя. До вистави написано авторську музику.
З циклу "Великі жінки"
Біографічна монодрама
Персонажів вистави "Королева детективів" додатково не варто представляти, адже їх всі знають ледь не з дитинства: це детективи месьє Еркюль Пуаро, містер Гастінгс і міс Марпл.
Проте головним персонажем дійства виступає сама королева детективів Леді Агата Крісті Меллоуен, кавалер ордену Британської імперії і «Дама-командор».
Слоган вистави: "Постійно повторюйте собі, що людям нудно вас слухати" (с) (Агата Крісті).
французька комедія - під псевдонімом Едіт Потін`є
Основа діалогів - Ольга Гдуля
Чоловічих ролей - 2 (одна за лаштунками по телефону), жіночих ролей - 2
Невимушена і весела, по-французьки легка розповідь про один день життя поважного паризького нотаріуса. У цей день йому виповнилося 50 років. Саме в день ювілею з ними сталися надзвичайні події, які змусили його замислитися про все своє життя і, в першу чергу, про взаємини з найближчими йому людьми. Звичайно ж вистава про Любов. Адже це Париж і Монмартр. І як завжди в комедіях, все буде добре!
Маскам Рад ©
Історична драма
Чоловічих ролей - 3, жіночих - 2
Написано "білим" віршем
Про молоді роки імператриці Катерини ІІ - як вона зійшла на престол. Піднято питання ціни влади
Шабаш на двох ©
Притча
Чоловічих ролей - 2, жіночих ролей - 2
написано "білим" віршем
Про ціну Знання і Кохання
Життя в ритмі танго. П`яццолла - нотний портрет ©
Музично-хореографічна біографічна драма
Чоловічих ролей - 2, жіночих ролей - 2
Про життя, жінок та творчість фундатора танго нуево видатного аргентинського композитора Амстронга П`яццоллу
Гримерка (Вір, надійся, кохай!) ©
Комедія з життя акторів
Основа діалогів - Марина Куценко
Театр та за його лаштунками - такі, які вони є
Всім акторам, режисерам і театралам присвячується!
Гримерка - таємничий простір для глядачів, куди не пускають сторонніх. Гримерка - рідний дім для акторів. Гримерка - зберігає безліч таємниць і одкровень, любовних історій, щасливих і не дуже. Гримерку - рясно зрошено сльозами радості від успіху і сльозами горя через провали і нереалізованості. Гримерку наповнено ароматом квітів, шампанського, косметики та парфумів, костюмами наївних пастушок і доблесних лицарів. Гримерка, де можна почути тільки відгомони оплесків, їх відлуння, і реальність набагато ближче, ніж в яскравих променях софітів на сцені.
Вистава дасть глядачам унікальну можливість відкрити для себе щільну завісу в святая святих Театру: до гримвбиральні або, як часто говорять, до гримерки
Комедія/мелодрама
Чоловічих ролей - 1, жіночих ролей - 3
Казки Маріїнського парку - це прості комедійні історії з лави про звичайних киян - без претензій на менторство. Для всіх, хто любить Київ! Якщо ви хоча б один раз гуляли по старовинному Маріїнському парку, що розкинувся над Дніпром, то напевно зустрічали там дивакуватого людини в старомодному капелюсі. Він або повільно ходить по центральній алеї парку, або сидить на лавочці недалеко від «черепашки». Його можна зустріти в парку в будь-яку погоду кожен день після сьомої вечора. Бачили? Ну, якщо побачите, то обов'язково підійдіть до нього і попросіть розповісти одну з численних історій, записаних в його книзі казок. Книга - завжди при ньому. Зазвичай, він у гарному настрої і, напевно, не відмовить вам поділитися однією з чарівно-звичайних історій. А може, і не однієї, а відразу декількома ... Адже в казці - все як у житті, а в житті - все як у Казці. Якщо ж ви дуже-дуже захочете, то ваша Казка, про яку ви мрієте, збудеться!
Чайка. Не Чехов ©
Біографічна драма/мелодрама
Чоловічих ролей - 1, жіночих ролей - 2 або 3
Алгоритм кохання ©
З циклу "Великі жінки"
Біографічна мелодрама/драма
Подейкують, що Любов - всюди навколо нас. Це - найбільше, найглибше й найпрекрасніше, що є в житті людини. Саме тому цій темі протягом тисячоліть письменники, художники і музиканти присвячують безліч поем, картин та пісень. У нашої героїні навіть прізвище було: Lovelace!
На жаль, ми дуже мало знаємо про цю тендінту і вродливу жінку, хоча її розробки лежать в основі сучасного програмування, без якого наше повсякденне життя вже не є можливим і не може бути комфортним.
Ада Августа Лавлейс - донька великого англійского поета лорда Чарльза Байрона і перший програміст у світі. Ось, напевно, і все що відомо про неї широкому загалу. При цьому багато людей взагалі ніколи не чули це ім`я. Відновлюємо справедливість: повертаємо Аду Августу Лавлейс людству як Особистість з великої літери! ЇЇ життя було сповнено інтригами і таємницями, через що велику частину її переписки було свідомо знищено нащадками. Проте нікому не вдалося знищити АЛГОРИТМ КОХАННЯ, який вона винайшла, несла крізь все своє життя, і яким ми теж можемо і маємо навчитися користуватися.
Героїчна мелодрама/драма
Вистава для одного Актора і Труби.
П`єсу і виставу створено на базі реальних подій, які відбулись весною 2022 року у Маріуполі.
Головний герой - Трубач. Він – справжній Творець, його народжено творити, а не вбивати. Вистава надихає на оптимізм і мрії про майбутнє, сповнене Гармонії і Любові.
Сонце моє/SoloMi(y)a ©
З циклу "Великі жінки"
Біографічна мелодрама/драма
Жіночих ролей - 2
Про видатну українську оперну співачку Соломію Крушельницьку.
Чуттєва мелодрама
Гра на струнах душі та гітари
Любов і заздрість, кохання і ненависть, слава й забуття, світло і тінь - все в одному "флаконі"
Кожна злива неодмінно закінчиться. І засяє СОНЦЕ!
Переможці часу ©
комедія
Жіночих ролей - 1, чоловічих ролей -1
Легка сучасна комедія для гарного настрою
Чарівного зоряного вечора на березі моря одного з дивовижних курортів зустрічаються двоє: чоловік і жінка.
Ї Обидва талановиті, розумні, дотепні і веселі. Обидва - з великим духом авантюризму.
Їх зустріч була випадковою і могла ніколи не трапитися, бо вони мають зовсім різний життєвий досвід.
Проте ближче познайомившися, вони одразу зрозуміли, що їх об`єднує набагато більше, ніж роз`єднує,
та їм разом обов`язково цим потрібно плідно скористатися ...
Наші мрії завжди здійснюються, особливо, якщо ми для цього робимо щось потрібне й корисне!
Таємниця крилатого лицаря ©
Жіночих ролей - 1, чоловічих ролей -1
Комедія/мелодрама
Майже детективний сюжет. Події відбуваються у сучасній Франції.
На відкритті виставки живопису в модній галереї відомий художник Серж Рампоно знайомиться із журналісткою Марі.
Це знайомство стало фатальним для Сержа.
Вокзал для трьох ©
Жіночих ролей - 2, чоловічих ролей -1
Комедія/мелодрама
Події відбуваються на маленькій залізничій станції неподалік від великого міста - обласного центру. Дві сюжетних лінії: сьогодні і спогади, з яких зрозуміло, чому герой регулярно приходить на вокзал станцї.
Храм краси ©
Жіночих ролей - 1, чоловічих ролей -1
Мелодрама
Про життя і творчість Амедео Модильяні
Жовтий янгол ©
ІНСЕНІЗАЦІЇ
-
"Маленький принц" за Антуаном де Сент-Екзюпері
-
"Голова професора Доуеля" за Олександром Бєдяєвим
-
"Free Love" за повістю Валерія Брюсова "Останні сторінки щоденника жінки",
-
"Ніч перед Різдвом" за Миколою Гоголем
-
"Таємниці музичної скриньки" за казкою "Містечко в табакерці" Володимира Одоєвського
-
"Нотатки божевільного" за Миколою Гоголем
-
"Святиня" за О`Генрі
-
"Дари волхвів" за О`Генрі
-
"Кам`яний гість" за Олександром Пушкіним, Лесею Українкою, Мольєром
-
"Намисто" за Гі де Мопассаном
-
"Пампушка" за Гі де Мопассаном
-
"Леді Досконалість" мюзикл за мотивами творів про Мері Поппінс